Zwroty i Reklamacje

Zwroty

W przypadku gdy Kupujący uważa, że otrzymany produkt nie jest zgodny z opisem, powinien niezwłocznie po jego otrzymaniu (nie później niż w ciągu dwóch dni) zgłosić jego niezgodność z opisem mailowo na adres kontakt@luxitems.pl wraz z uzasadnieniem dlaczego jego zdaniem produkt jest niezgodny z opisem.

    Platforma Lux Items rozpatrzy prośbę w ciągu 5 dni roboczych i prześle swoją decyzję mailowo. 

    W przypadku jeśli prośba zostanie rozpatrzona pozytywnie, Platforma Lux Items poprosi o zwrot Produktu niezwłocznie, a maksymalnie w ciągu max. 2 dni roboczych. Produkt musi zostać zwrócony w takim samym stanie, w jakim został otrzymany: nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania oraz musi mieć przyczepione wszystkie metki i oznaczenia z jakimi został dostarczony.

    Koszt produktu pomniejszony o koszty wysyłki zostanie zwrócony Kupującemu w ciągu 3 dni roboczych od momentu otrzymania produktu przez Platformę Lux Items. 

     

    Reklamacje

    Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji zakupionego produktu.

    Reklamację możesz złożyć:

    • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@luxitems.pl. 

    W opisie reklamacji podaj:

    • jakiego produktu dotyczy reklamacja,
    • nieprawidłowości związane z zakupionym produktem oraz datę i okoliczności ich wystąpienia,
    • swoje dane kontaktowe.

    Reklamowany produkt musi mieć przyczepione wszystkie metki i zabezpieczenia z jakimi został dostarczony. 

    Reklamację rozpatrzymy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

    Jeżeli do rozpatrzenia reklamacji będzie niezbędne dostarczenie reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przesłanie produktu na wskazany adres.